Bestellen


Hoe bestel ik wijn bij Drinxx Webshop?

Bij Drinxx Webshop bestelt u in 4 simpele stappen:

1. Voeg u wijn(en) toe aan uw winkelmandje

Zoek eerst de wijn of accessoires dat u wilt kopen. Klik dan op de bestelbutton in je winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Controleer (stap1 van 4)

Controleer uw winkelmandje op de bestelde producten.

3. Inloggen (stap 2 van 4)

Nu kunt u inloggen of een nieuwe account aanmaken.

4. Kies verzend- en betaalmethode (stap 3 van 4)

Hier kiest u de gewenste betaalmethode en verzendmethode.

4. Controleren en betalen (stap 4 van 4)

Controleer uw bestelling en lees de algemene voorwaarden. Nadat u uw bestelling afrondt, wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider.

5. Geniet

Uw bestelling is afgerond. Het enige wat u nog hoeft te doen is wachten op uw bestelling om daarna te genieten van uw wijn.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Veel van onze artikelen worden binnen één dag geleverd als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt, maar sommigen binnen twee tot drie werkdagen. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd wordt u hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaard levering
Uw bestelling wordt gratis thuis geleverd door PostNL wanneer u bestelt voor € 75,- of meer en de betaling is geschied. Bestelt u voor minder dan € 75,- dan zijn de kosten voor de verzending standaard € 6,95.

PostNL
Voor het bezorgen van uw wijn of accessoires maken wij gebruik van Flespakket (PostNL). Flespakket is gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een degelijke verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van wijn.

Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik niet thuis ben?

Niet getreurd! PostNL levert uw bestelling af bij uw buren (tenzij anders aangegeven). Mocht bij uw buren ook geen gehoor zijn dan proberen zij het de volgende dag opnieuw. Als de aflevering wederom niet lukt, wordt het pakketje naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht.

Retourneren en ruilen

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

Nadat u uw bestelling hebt ontvangen, mag u nog 14 dagen nadenken over uw aankoop.

Kunt u wijn ruilen?

U mag binnen 14 dagen uw artikel ruilen voor een andere wijn. Artikelen kunnen alleen geruild worden wanneer deze ongeopend of ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling nog niet verbroken is. Voor het ruilen van artikelen neemt u contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Voordat u uw wijn terugstuurt, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zo kunnen wij het retourneren persoonlijk met u afhandelen.

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

U kunt uw artikelen in bij PostNL punt afgeven. Indien mogelijk graag in originele verpakking. Daar ontvangt u een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging het liefst totdat u een bericht krijgt dat de retourzending door ons ontvangen is. Ook kunt u uw zending aan een PostNLpakketbezorger geven. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het PostNL-antwoordnummer? Tevens kunt u uw wijn inleveren bij onze 3 Drinxx Wijnhandel & Slijterijen in Noordwijk, Den Haag en Voorhout.